Elsőként ajánlanám figyelmetekbe, hogy Pierre a hómágus telibe találta az eredményt. Ráadásul a paraguayiak meccsének eredményét is.

A brazilok bizonyították, hogy az észak-koreaiak elleni meccs valóban nem volt mérvadó. Meggyőző teljesítménnyel lépték le az elefántokat, akik csak azzal vétették észre magukat, hogy megpróbáltak minél nagyobb kárt tenni az ellenben. Ez sikerült is. Elanot ölben vitték le a pályáról, Kakát pedig teljesen jogtalan kiállítás miatt fogja nélkülözni a brazil csapat a portugálok elleni utolsó csoportmérkőzésen.

A bíró tökéletesen alapot adott a durvaságnak teljes erélytelenségével és ostoba ítéleteivel.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://canarinho.blog.hu/api/trackback/id/tr542096713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halamadrid 2010.06.20. 22:39:38

ez milyen bíró volt már? csak Kaka-nál találta meg a piros lapot, előtte meg nem.

showdebola 2010.06.20. 22:50:38

Remélem Elano sérülése nem túl súlyos. Luís Fabiano gólok de szépek voltak!

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.21. 00:33:53

Szerintem az kifejezetten jót tesz a braziloknak, hogy Kaka pirosat kapott. Elképesztően rosszul játszik. Igen, adott ma két gólpasszt. De ezzel együtt is.

garizim 2010.06.21. 00:58:07

@mistinguett: remélem ugyanazt a meccset láttuk.

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.21. 09:42:42

@garizim: Az olasz-szlovákról van szó, nem? :)
Én nem láttam, hogy Kaka jól játszott volna. Kevés labdát szerzett, kevés labdát kapott, viszont azt rendre elvesztette. Nem megy neki a cselezés, nem megy neki a passzolás, lassú, és folyton olyan képet vág, mintha most ébredt volna egy tizenhat órás maratoni alvásból. Szerintem nem megy neki, egy csomó brazil van a világon, aki ugyanezt tudná.

DartagnanX 2010.06.21. 09:53:33

@mistinguett: Ezért lett volna jó, ha a portugálok ellen játszhat, mert kell neki a meccs, hogy belejöjjön.
A bíró nem az elefántcsontpartiakkal, hanem a portugálokkal volt.

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.21. 10:20:17

@DartagnanX: A bíró egyszerűen hülye volt, szerintem. Én nem látok túl sok esélyt arra, hogy Kaka formába lendüljön (ne legyen igazam). Ez a brazil válogatott, fájdalom, kőkemény taktikai futballt játszik, egy ilyen rendszerben sokkal fontosabb, hogy Kaka posztján egy megbízható játékos álljon, aki nem veszít el 5 labdából 4-et, mint az, hogy egy labdazsonglőr ossza a lapot. Ez a rendszer így működőképes, ha mindenki teszi a dolgát, és nincs gyenge láncszem. Kaka az. De még egyszer: ne legyen igazam, térjen magához, és a brazilok kezdjenek el brazilozni. De számomra nagyon kiábrándító, amit ezen a két meccsen Kakától láttam.

DartagnanX 2010.06.21. 10:52:04

@mistinguett: Tény, hogy nem rá épült a csapat. Nem játszott jól. És ha jól játszana, akkor sem köré épülnének.
Nekem nem fájdalom, hogy így játszanak. Jó volt nézni őket a tegnapi meccsen. A játékosok váltogatták a pozíciókat, hol itt, hol ott tűntek fel, a csapat mégis végig stabil volt és rendezett.
Nagyon erős csapat benyomását keltették. Viszont egy ilyen gépezetben is kellenek a Kaká féle egyéniségek, hogy meglépjék a váratlan dolgokat.
Egyébként szerintem ezért nem hívta be Dunga Ronaldinhot, mert egész idényben sütött róla, hogy ő egy primadonna. Nem tudott volna ilyen alázattal dolgozni egy precíz, de mégis játékos gépezetben.

mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2010.06.21. 11:09:20

@DartagnanX: Na jó, de a szamba, hol marad a szamba? :)
Tényleg jól működik ez a csapat, és van abban igazság, hogy ha Dunga a tradíció nevében nem az igen erős védelemre épített volna, az egyszerűen a realitások figyelmen kívül hagyása lett volna, csak hát a szamba... Én azért szeretem a brazilokat csecsemőkorom óta, mert mindig is csodáltam, hogy van egy csapat, amely végig tudja verni a világot úgy, hogy a védelme nem túl jó, a kapus meg a francia másodosztályban véd. Vagyishogy egyszerűen annyira tudnak gólozni, hogy nem baj, ha szar a védelem. Ez persze a XXI. században már nem működhetne, de én egy kicsit azért sajnálom, hogy ilyen masszív a brazil csapat, játszhatnának pl. úgy mint a spanyolok, csak jobban.

Ronaldinho tényleg lutri lett volna ebben a csapatban, de 1. nem csak ő volt mellőzve; 2. Kaka sem jobb; 3. egy kicsit 98-ra emlékeztet ez engem - akkor otthon hagyták Romariót, pedig lehet, hogy csak egy kis zsenialitás kellett volna a döntőben, ami kizökkenti a franciákat, és ad egy kis lendületet a braziloknak. Ártani biztos nem ártott volna. Szerintem Ronaldinho simán elfért volna ebben a keretben, játszatni attól még nem muszáj, hogy be van válogatva, de esetleg jól jöhet, ha baj van. Ebben a csapatban most úgy tűnik, minden a helyén van, csak akkor lehet baj, ha porszem kerül a gépezetbe. És azért Észak-Korea ellen láthattuk, hogy tud kerülni porszem a gépezetbe.

DartagnanX 2010.06.21. 11:14:20

@mistinguett: Ja, az hagyján, de képzeld el, ha ez a porszem 0-1-nél következik be egy jobb csapat ellen. Akkor szopó.
Igen, szerintem is elfért volna Ronaldinho és Pato is. Szerintem Ronaldinho összeszedte volna magát a vébére. De ha elviszi Ronaldot, akkor ő is talán abbahagyta volna a folyamatos Feijoada completa zabálást. (canarinho.blog.hu/2010/06/03/csak_eros_gyomorral)
98-ban pedig nagyon szomorú voltam, hogy Romario nem volt ott. Így ráadásul minden teher Ronaldora zúdult, amit ő nem is igazán tudott kezelni.
süti beállítások módosítása